داستان کوتاه
| داستان کوتاه کم گوی |
|
ازحکیمی پرسیدند که چرا استماع تو از نطق تو زیادت است؟ گفت: زیرا که مرا دو گوش داده اند و یک زبان ، یعنی دو چندان که می گویی می شنو. چیزی که نپرسند ، تو از پیش مگوی یعنی که دو بشنو و یکی بیش مگوی.
( خواجه نصیر الدین طوسی ) |
+ نوشته شده در دوشنبه ششم شهریور ۱۳۹۱ ساعت 22:36 توسط سیامک عزیزی نژاد جولندان
|